Każdy z trzech komiksów przygotowany w ramach kampanii „Protect yourself” („Zabezpieczaj się”) opowiada zupełnie inną historię o walorach stosowania prezerwatyw. To ona w każdej z opowieści jest źródłem sukcesu i radości jej bohaterów.
Kampania zrealizowana została w marcu br. i ma przypominać o zasadach bezpiecznego seksu. Temat HIV/AIDS wciąż jest dużym problemem społecznym, a używanie prezerwatyw jest dotychczas najlepszym sposobem zabezpieczania się przed zakażeniem.
Kreacje na rynek amerykański przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco na zlecenie francuskiej organizacji AIDES. Twórcami komiksów są Cristiano Siqueira, Mike Kazaleh i Nathan Fox.
AIDES znana jest z prowadzenia bardzo wyrazistych kampanii. Stara się dotrzeć głównie do młodych ludzi i dlatego jej kampanie zazwyczaj bawią, czasami szokują, ale nie moralizują, np.: "Clever Dick", "Naughty Graffiti", "Baby, Baby", "Langue de serpent et cercueil", "Sexy Fingers".
K. Zawadzka
K. Zawadzka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz